Udział w czasie słuchania wszystkich rozgłośni radiowych należących do Grupy ZPR Media wynosi obecnie 13,6% i jest wyższy od ubiegłorocznego wyniku o 7,7%.

Grupa ZPR Media jest jedyną grupą, która zanotowała tym miesiącu wzrost rok do roku.
Wzrosty zanotowało wszystkie pięć marek radiowych należących do Grupy ZPR Media:
• Radio ESKA – 7,3% udziału (wzrost o 2,7% rok do roku),
• ESKA2 – 1,2% (+42,5%),
• Eska ROCK (łącznie z Eska ROCK Warszawa) – 1,0% (+14,1%),
• Radio VOX FM – 3,3% (16,6%),
• Radio Plus – 2,5% (+8,3%).
Dane: Radio Track, Kantar Polska / Adres:Media, 04-06.2025 vs 04-06.2024, wskaźnik: udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat, dane dla Radia Plus obejmują wszystkie 19 stacji (a więc również te prowadzone przez Eurozet)
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62