„Super Express” z nowym formatem wideo Karoliny Pajączkowskiej

24/04/2025

„Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpoczyna emisję nowego cyklu wideo prezentującego armię od środka. Program prowadzi dziennikarka Karolina Pajączkowska.

„Super Express” z nowym formatem wideo Karoliny Pajączkowskiej

„Pajączkowska do wojska” to cykl reportaży, w których Karolina Pajączkowska podejmuje osobiste wyzwanie: dołącza do ćwiczeń wojskowych i sprawdza, jak wygląda codzienna służba i życie żołnierzy. W każdym odcinku odwiedza inną jednostkę, bierze udział w treningach i testach sprawnościowych.

Program dostępny jest na kanale „Super Expressu” na platformie You Tube.

„Moim celem jest zaprezentowanie w przystępny dla widza sposób wojska od środka, pokazanie jak wyglądają bazy, jakiego sprzętu się obecnie używa. Nie będę straszyć wojną, chcę raczej edukować i pokazywać, że armia otwiera się na cywili, a każdy obywatel, niezależnie od kondycji, może zdobyć wiedzę i umiejętności, które przydadzą się w sytuacjach kryzysowych. Program będzie też szansą na zaprezentowanie żołnierzy i ich dowódców, którzy będą mogli podzielić się fachową wiedzą oraz opowiedzieć swoje osobiste historie” – mówi Karolina Pajączkowska.

Pierwszy odcinek, dostępny już na kanale „Super Expressu” na YouTubie, zrealizowany został w ramach 6. edycji programu MON „Trenuj z Wojskiem” w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, którego Karolina Pajączkowska była aktywną uczestniczką przechodząc intensywne szkolenie fizyczne pod okiem wojskowych instruktorów.

Karolina Pajączkowska jest dziennikarką, reportażystką i autorką filmów dokumentalnych, związana z „Super Expressem” od 2024 roku. Prowadzi m.in. program publicystyczny „Poranny Ring 7:50” dostępny na kanale Super Ring na You Tubie i w telewizji internetowej Super Express TV. Wcześniej pracowała jako dziennikarka, reporterka i prezenterka w Telewizji Polskiej, dla której m.in. relacjonowała wojnę w Ukrainie i w TVN24 BIS, gdzie prowadziła m.in. program „Debata młodych”.

„Super Express” to jedna z najpopularniejszych gazet codziennych w Polsce, każdego tygodnia jest czytana przez 1,4 mln osób. Biorąc pod uwagę zasięg łączny wszystkich kanałów dotarcia tytułów prasowych (gazeta drukowana, e-wydania, subskrypcje, serwisy www), „Super Express” jest największym tytułem w kraju docierając do 10 mln osób. Kanał gazety na You Tubie subskrybuje ponad 1,11 mln internautów. „Super Express” wydawany jest przez spółkę TIME SA należącą do Grupy ZPR Media.

Kontakt

Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62